Akademia Sztuki

Wydział Wzornictwa

Akademia Sztuki

Pracownia Gier Komputerowych

Celem tej pracowni jest wprowadzenie studentów do świata gier komputerowych. Wiedza teoretyczna i praktyczna przekazywana przez prowadzącego - twórcę gier komputerowych z dziesięcioletnim stażem, umożliwi studentom wybór zespołowej lub indywidualnej kariery w branży gier. Praca na zajęciach rozpocznie się od kompleksowego omówienia zagadnień związanych z projektowaniem gier komputerowych (w tym sporządzania Game Design Documents, rozrysowywania core loopów, czy szacowania budżetu produkcji), w kolejnych krokach studenci będą mogli zaprojektować własne gry komputerowe, a następnie papierowe prototypy swoich projektów. W dalszej części zaprezentowany zostanie silnik Unity, a studenci otrzymają dostęp do bazy setek płatnych pluginów i assetów, które następnie będą mogli wykorzystać w tworzonych przez siebie grach. Dodatkowym atutem tej pracowni jest wiedza przekazywana przez prowadzącego z zakresu prawnej ochrony gier komputerowych, oraz kwestii biznesowych (omówienie umów wydawniczych i inwestycyjnych) i marketingowych (targi i wystawy branżowe), wynikające z jego wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

Akademia Sztuki
×