Akademia Sztuki

Wydział Wzornictwa

Akademia Sztuki

Pracownia Projektowania VR

W pracowni VR studenci poznają procesy pracy koncepcyjnej związanej z kreacją przestrzeni wirtualnej, zaczynając od stworzenia programu i scenariusza opracowywanej przestrzeni, przez budowaniu jej, posługując się  oprogramowaniem do tworzenia gier komputerowych, kończąc na gotowej aplikacji oraz animacji.

Podczas pracy nad projektami studenci poznają takie parametry i zagadnienia jak barwa, światło, skala, dźwięk, jak również mechaniki poruszania się w wirtualnym środowisku, tworzenia interakcji dedykowanym zastosowaniu VR, tworzenia przestrzeni wirtualnych pod gogle VR pod kątem:

  • Projektowania gier
  • Aplikacji
  • Filmu i animacji
    Prezentacji:
  • Architektury 
  • Mody
  • Urbanistyki
  • Architektury wnętrz 
  • Wzornictwa przemysłowego 
  • Scenografii
Autor: Filip Urban Rok I „ITLOG”
Autor: Wojciech Przewoźniak Rok III ,,Magia I myszy”
Autor: Marcin Ogrodowski; Rok II ; ,,Zagubiony”
Autor: Julia Bryk, Marianna Krajewska, Rok I ,,dissociative identity disorder"
Autor: Katarzyna Wagrecka Rok II „Firm Spring”
Akademia Sztuki
×